KFC.

 2011-10-02    13:26:16   av: J&S
5 timmars sömn är väl ändå inte så mycket? degat hela förmiddagen, något man inte borde göra när det är så fint väder ute så det blir nog en sväng till malmö med Antons familj. 

passar också på att ha shorts en sista gång ! 

angående rubriken ; vem älskar inte kfc? hihi, fick hem 3 fulla påsar från Antons mamma igårkväll så det blev kfc till frukost.
kommentera gärna men;

* du är aldrig anonym, ditt IP sparas och jag kommer att använda det vid eventuella anmälningar om någon form av mobbning/hot eller något liknande uppstår ..

* jag gör gärna länkbyten, spelar ingen roll om det är i ett inlägg eller menyn bara ni är nöjda så.

* jag gör bloglovin byten om ni vill, det är bara och fråga.

* läs gärna inlägget innan ni kommenterar vad som händer framöver och vad jag gör.

Namn:

E-postadress: (only 4 us.)

er hemsida:

show me your opinion ! :

     kom ihåg mig?