2nd.

 2011-10-02    04:31:57   av: J&S
always worth a second choice cause you know the mistake you did before and try to not make it again.

okej, så här ligger det till. ska börja blogga igen för jag saknar det verkligen, trots segheten. än sålänge är det bara jag, jenny, som bloggar men med tiden kommer sofia nog börja igen, får vi hoppas på.  

tänker dock inte bara skriva om vad som händer runt mig bara utan runt om mina intressen till olika saker. 
så fort jag kommit igång med bloggen igen så kommer jag bli mer social med mina "bloggkompisar" (bloglovinbyten)

ska nog inte skriva mer så avslutar inlägget med en härlig bild på två glada tjejer dvs. Hannah & mig.
kommentera gärna men;

* du är aldrig anonym, ditt IP sparas och jag kommer att använda det vid eventuella anmälningar om någon form av mobbning/hot eller något liknande uppstår ..

* jag gör gärna länkbyten, spelar ingen roll om det är i ett inlägg eller menyn bara ni är nöjda så.

* jag gör bloglovin byten om ni vill, det är bara och fråga.

* läs gärna inlägget innan ni kommenterar vad som händer framöver och vad jag gör.

Namn:

E-postadress: (only 4 us.)

er hemsida:

show me your opinion ! :

     kom ihåg mig?