Can I tie your shoes so you wont fall for anyone else?

 2011-08-19    01:35:43   av: J&S
jag söker inte efter en kille som ''försöker'' få mig att le, 
utan efter en kille som får mig att le även om han inte försöker.

jag söker inte efter kille som visar upp sin flickvän för han tycker att han är cool som kan få någon, 
utan efter en kille som visar upp sin flickvän för han älskar henne & är stolt över att få kalla henne sin. 

jag söker inte efter en kille som säger söta ting,
utan efter en kille som visar sina söta sidor.

jag söker inte efter en kille som vill ha en perfekt tjej,
utan en kille som älskar henne för hennes fel & brister ändå.

men vänta ! söker inte alls efter någon kille, har ju redan dig Carl, min perfekta hun ♥

Älskling, du vet att jag alltid tänker på dig. Det finns ingen annan som får mitt hjärta att dunka som du gör. Jag skulle göra vad som helst bara för att få vara med dig även om det är för en sekund. Det spelar ingen roll hur långt bort du är för även om vi är tusen mil ifrån varandra vi kommer alltid att vara så nära hjärtat. Jag vill vara med dig för du lyser upp min dag starkare än solen.

Låt oss
drömma bortom gränsen, låt oss skapa minnen som följer med oss till döden. Det finns ingen annan kille som jag vill leva det här livet med, dela alla fina stunder med. Jag stannar vid din sida tills döden tar oss samman. Jag önskar att du kunde förstå hur mycket du betyder för mig, hur mycket jag älskar dig.

Din kärlek tar mig högre än jag någonsin varit och jag vill inte att du någonsin ändrar på dig för du är mer än helt perfekt, tro mig. Du är en ängel från ovan & det är du som har gjort jorden till en himmel. Kärleken för dig går inte att förklara och om det skulle så skulle det aldrig ta slut, det skulle ta en evighet. 

Du måste fatta
att det är du som har fått mig att skratta. Du är den som får en på upp på fötter. Jag svär, dina blickar i klassrummet. Dödliga. Det känns i hela kroppen, hur värmen stiger. Hur luften blir så klar. Hur alla helt plötsligt försvinner ut ur bilden. Ser bara dig & dina vackraste tindrande ögon. Är det möjligt att bli så kär så man ibland glömmer hur man andas? för om det är det så skulle jag varit andlös dagen jag insåg vilken underbar person du är. 

Vi föralltid älskling, oavsett vad & jag vet att jag skrämde dig förut men vad som än händer så ska du veta att jag aldrig aldrig aldrig någonsin kommer sluta älska dig för innerst inne i mitt hjärta finns du gömd i en säker plats & ingen annan kan ta den platsen från dig ! 
my love can never be erased and you can never be replaced.

måste nog sluta skriva nu för om jag fortsätter kommer det aldrig att ta slut .. men du ska veta att lilla jag kommer alltid att älska dig för den du är & för vad du har gjort och gör för alla runt omkring dig. 

Carl Alexander Sahlberg ♥ Jenny Helena Vu, då nu & föralltid.

/ j

update; soofia's back & lugnt abv, allt för dig med ! grattis i förskott ♥
kommentera gärna men;

* du är aldrig anonym, ditt IP sparas och jag kommer att använda det vid eventuella anmälningar om någon form av mobbning/hot eller något liknande uppstår ..

* jag gör gärna länkbyten, spelar ingen roll om det är i ett inlägg eller menyn bara ni är nöjda så.

* jag gör bloglovin byten om ni vill, det är bara och fråga.

* läs gärna inlägget innan ni kommenterar vad som händer framöver och vad jag gör.

Namn:

E-postadress: (only 4 us.)

er hemsida:

show me your opinion ! :

     kom ihåg mig?