2 cool 4 school.

 2011-08-17    03:45:00   av: J&S
3.10 GODMORGON SNART VAFAN? nä men seriöst, kan inte somna och börjar skolan idag -.-
HAHA såg det med comviq på facebook, va ni också med om att man inte kunde smsa? bad luck isf fast nu funkar det iaf. 

måste tillägga två saker som stört mig lite idag.
tycker ni inte det är synd om dom som inte kommer över sina ex? varför slösa tid & energi på någon som inte känner samma sak som en? visst det kan va riktigt sårande men om man verkligen försöker så kan man faktist komma över honom/henne. så upp med hakan och öppna ögonen, det kan finnas en partner som är värd dig ! ♥
''never be sad for what is over, just be glad that it was once yours.''

den andra saken är att först så berättar man något som den andra personen ber om att få veta och när man har berättat klart så kokar han/hon för ingenting? asså vafan är det för stil liksom? vill du veta sanningen måste du fan i mig kunna hantera den också ! sen när den personen har fått en riktigt förbannad och sur så ber han/hon om hjälp?!  för det första, om du ska be mig om hjälp eller liknande så ska du fan inte leka och speciellt inte spänna dig bakom skärmen för om du vill säga något så kom och säg det irl istället och för det andra, respektera andras åsikter och kolla på dig själv innan du säger något elakt. 
fyfan va jag kokar nu haha. nä skojade bara, blir bara sur när folk ska hålla på med mina vänner.


Every girl are dreaming about perfect love, and I'm happy that I've found it.
Jag älskar dig Carl, med hela mitt hjärta ♥

 LIIV - vanlig men unik

Vilken söt bild!

 2011-08-17    06:59:13     URL: http://liivahliin.blogg.se/
 Linda

Jag har tre stycken tävlingar i min blogg med fina priser (;

 2011-08-17    09:16:19     URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros
 GUEVACCI

lugnt, allt bra?:)

 2011-08-17    13:40:11     URL: http://guevacci.se
 Sophie'

allt bra med dig idag? :D

 2011-08-17    15:20:24     URL: http://sssophiies.blogg.se/
 emelie andersson

sv: haha nej ;)n <3

 2011-08-17    15:26:29     URL: http://emeliiiiieandersson.blogg.se/
kommentera gärna men;

* du är aldrig anonym, ditt IP sparas och jag kommer att använda det vid eventuella anmälningar om någon form av mobbning/hot eller något liknande uppstår ..

* jag gör gärna länkbyten, spelar ingen roll om det är i ett inlägg eller menyn bara ni är nöjda så.

* jag gör bloglovin byten om ni vill, det är bara och fråga.

* läs gärna inlägget innan ni kommenterar vad som händer framöver och vad jag gör.

Namn:

E-postadress: (only 4 us.)

er hemsida:

show me your opinion ! :

     kom ihåg mig?